Tego dnia byłem na rybach z moim ojcem. Bardzo długo przygotowywaliśmy się do tej wyprawy. Dużo wcześniej odwiedziliśmy bardzo duży sklep wędkarski.

Okuma, Jaxon i inne porządne firmy sprzętowe

OkumaTam zdobyliśmy bardzo potrzebny asortyment. Nowa zanęta była dla nas naprawdę cenna. Również nowe puszki kukurydzy miały spełniać swoje zadanie. To była bardzo dobra przynęta na karpie. Nasza mama i siostra uwielbiały jeść te rybki. Ostatnio podarł nam się podbierak oraz siatka na ryby. Musieliśmy dokonać bardzo trudnego wyboru. Najlepszym okazał się sprzęt Jaxon. Był nie zwykle wytrzymały oraz sprawdzony przez naszą rodzinę. Każdy z nam miał jakiś przedmiot z tej produkcji. Bardzo ceniliśmy sobie również kołowrotki Okuma. Gdy byłem mały dostałem swój pierwszy egzemplarz na urodziny. Byłem naprawdę zachwycony takim prezentem. Teraz już nie zrobiłby na mnie dużego wrażenia. Z tatą zapakowaliśmy wtedy prawie cały samochód. Mieliśmy poważne braki w naszym sprzęcie.
Mama bardzo długo nas nie rozumiała. Przecież to było naprawdę dużo pieniędzy wpakowanych w niepotrzebne rzeczy. Ona patrzyła na to tymi kategoriami. Na naszych wymarzonych połowach nie mieliśmy dużego brania. Wisła obniżyła swój poziom. Również nasi koledzy wędkarze mówili nam, że od czasu do czasu zdarza się średni konger. Byliśmy naprawdę zasmuceni. Na szczęście my zdołaliśmy złapać nawet sporego leszcza. Co prawda nie był do gazety. Na tamte czasy był dla nas medalową zdobyczą. Takie warunki nie sprzyjały dużym połową. Nad wodą spędziliśmy kilka dni. Mieliśmy nawet swój namiot oraz małą łódkę. Ona jednak bardzo często płoszyła nam ryby.

Na dodatek kąpiący turyści często zakłócali nasz spokój. Nie lubiłem takich ludzi. Zamiast iść na plażę to oni pływali po niebezpiecznych miejscach.