Stacjonarna sprzedaż towarów w placówkach handlowych nadal jest bardzo popularna bez względu na branżę.

Popularne dobre stojaki reklamowe

Stojaki reklamoweOczywiście handel elektroniczny zdobywa coraz większą część rynku, ale trudno wyobrazić sobie miasta bez sklepów stacjonarnych. Bardzo istotnym elementem w kontekście sprzedaży stacjonarnej są różne formy reklamy. Nadal niezwykle popularne są stojaki reklamowe których celem jest prezentowanie aktualnej oferty produktów lub też grupy towarów, która aktualnie objęta jest promocją. Dobór produktów, które znajdują się na stojakach reklamowych nie jest przypadkowy. Prezentowana przez stojaki reklamowe oferta ma zachęcić potencjalnego klienta do zakupu i skorzystania z oferty sklepu. Zwiększona szansa na sprzedaż konkretnej grupy produktów to jeden z najczęściej spotykanych celów marketingowych w handlu detalicznym. Bardzo często do tego celu wykorzystywane są atrakcyjne pod względem wizualnym standy kartonowe mające skłonić do klienta do zakupu konkretnych produktów. Istotnym elementem są również listwy cenowe zastosowane w przypadku konkretnych regałów. Stosowane listwy cenowe muszą wyróżniać się chociażby pod względem kolorystycznym. Najczęściej sprawdzają się listwy w kolorze czerwonym albo jaskrawo żółtym. Takie kolory najbardziej przyciągają uwagę klientów i zachęcają ich do zainteresowania się towarem. Wszystkie te elementy muszą ze sobą dobrze współgrać. Najlepiej gdyby towary prezentowane przez stojaki reklamowe z metalu były również eksponowane przez standy kartonowe i wyróżniające się pod względem kolorystycznym listwy cenowe.

Taka spójna strategia związana z właściwym wykorzystaniem wyposażenia sklepowego może przynieść bardzo pozytywne rezultaty.